Splošni pogoji

Podatki o podjetju

Marjetka Podplatan s.p.

Ljubljanska cesta 21

3230 Šentjur

ID za DDV: SI18137679

Matična številka: 3268136000

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Zelišča Marjetka (Zelišča Marjetka, Marjetka podplatan s.p.) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Zelišča Marjetka (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Zelišča  (zavezanec za DDV: DA), ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem Zelišča Marjetka, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Zelišča Marjetka, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta, se ponudba Zelišča Marjetka ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • gotovino ob prevzemu (pošiljko dostavi Pošta Slovenije, DPD ali GLS dostava);
  • različne druge oblike elektronskega plačila s plačilnimi karticami.

Ponudnik kupcu izda račun natrajnem in/ali elektronskem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu(Moj Račun).

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

*Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.

Cenik za dostavo (že z DDV):

Izbrana država: Slovenija

OBRAČUNA Zelišča Marjetka (v primeru izbire):

  • Nakup od 0 € do 60 € -> Dostava 5,50 €
  • Nakup nad 60,01 € ->dostava BREZPLAČNA

Dodatne storitve (opcijsko)

  • Prioritetno naročilo: + 0,9 € ( Če je naročilo sprejeto v obdelavo do 11 ure, bo paket odposlan od nas še isti delovni dan)
  • Zavarovanje paketa: + 0,9 € (Če pride naročilo manjkajoče ali poškodovano, vrnemo denar ali zamenjamo izdelke brez dodatnih vprašanj)

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa pred oddajo naročila

  1. Izbira izdelkov

Pred oddajo naročila je na spletni trgovini potrebno izbrati željene izdelke. To storite tako, da v pogledu posameznega izdelka kliknete na gumb “V košarico”.

  1. Potrditev košarice oz. povzetek naročila

Po ustrezno izbranih izdelkih se premaknete na stran košarice oz. blagajne (povezava na stran: https://zelisca-marjetka.si/trgovina/blagajna). Tukaj lahko ponovno pregledate vaše izbrane izdelke ter jim ustrezno spremenite količino, dodate nove izdelke ali jih odstranite iz košarice. Na tej strani je omogočeno tudi posebno polje za popust, imenovano “Kupon”.*

*Akcije se medseboj izključujejo. Na naročilo se lahko koristi 1 kupon naenkrat. Kuponi ne veljajo na darilne bone. 

  1. Prijava

V tem koraku nakupa se je potrebno prijaviti ter oddati osebne podatke. Oddaja osebnih podatkov je namenjena zgolj dostavi in je v skladu z GDPR. Nakup lahko opravite kot gost (hitri nakup, brez nadaljnjega shranjevanja podatkov) ali pa se registrirate ter nakup opravite skozi postopek registracije.

  1. Naslov

Pri izbiri naslova določite vaš željeni naslov dostave. Naslov dostave je lahko drugačen od vašega osebnega naslova – v tem primeru torej izbrane izdelke pošljemo na izbrani naslov.

  1. Dostava

Pri izbiri dostave lahko izberete način dostave (Pošta Slovenije, osebni prevzem naročila) s klikom na željeno dostavo. V tem koraku lahko izberete tudi poljubno darilno zavijanje vaših izdelkov.

  1. Plačilo

Zadnji korak je namenjen končnemu preverjanju ter končni potrditvi vašega naročila. S klikom na gumb se strinjate z oddanim naročilom ter pogoji poslovanja ter dokončno potrdite vaš nakup.

*Akcije se medseboj izključujejo.

Postopek nakupa po oddaji naročila

  1. Naročilo v čakalni vrsti

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto V OBDELAVO. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

  1. Naročilo potrjeno

Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, ki jo je dodal ob oddaji naročila. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

  1. Blago odposlano

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini ZELIŠČA MARJETKA (zelisca-marjetka.si), lahko, v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v roku15 dni od prejema izdelka sporoči (pisno ali na e-naslov:info@zelisca-marjetka.si ) podjetju, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Nato mora v roku 15 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini in nepoškodovano poslati podjetju (na naslov: Zelišča Marjetka, Marjetka Podplatan s.p., Ljubljanska cesta 21, 3230 Šentjur). Kupcu v roku 14 dni, od sporočila in prejema vračila nepoškodovanih in brezhibnih izdelkov, vrnemo vsa opravljena plačila brez da kupec to zahteva.

Kupec mora podjetje o odstopu od pogodbe obvestiti na obrazcu (obrazec dobite tu) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Več tudi na:

* OPOMBA:V primeru personaliziranih izdelkov in/ali izdelkov narejenih po meri (Gravura po meri ali naročilu.) pravica od odstopa nakupa NE velja.Kot tudi narekuje zakon o varstvu potrošnikov (43. člen):”… potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam; o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;”.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Spletna trgovina Zelišča Marjetka uporablja naslednje piškotke, za namene boljše uporabniške izkušnje:

Kodirana identifikacijska številka uporabnika

Nam omogoča sledenje preko večih strani kaj imate v košarici, brez tega piškotka bi se vam na vsaki nasledji strani idelki stresli iz košarice.

PHPSESSID

Vzpostavitev uporabniške seje in delovanja piškotkov.

_ga

Statistika Google analytics – anonimno beleženje statistike.

popup_footer

Si zapomni, če ste zaprli pojavno okno na dnu z nagradno igro, da vas ne moti pri nadaljnem brskanju.

popup_cookie

Si zapomni, če ste zaprli pojavno okno z opozorilo za piškotke, da vas ne moti pri nadaljnem brskanju.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Z oddajo svojega e-poštnega naslova uporabnik daje izrecno privolitev, da lahko družba Zelišča Marjetka , vpisane osebne podatke obdeluje z namenom ugotavljanja uporabnikovega zanimanja za rešitve Zelišča Marjetka , storitve in produkte.

Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani www.Zelišča Marjetka.si za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila.  Soglasje k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah ali naročilu na novice preko elektronske pošte, uporabnik dovoljuje podjetju obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju , da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje novic preko elektronske pošte, telefonske številke ali Facebook Messengerja in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletnega strani www.zelisca-marjetka.si, ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov, v katere uporabnik spletne strani posebej privoli.

Navedene podatke lahko podjetje obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani, tj. 3 mesece za udeležence nagradnih iger, 10 let za zmagovalce nagradnih iger ter do odjave naročnika na novice, oziroma dokler upravljavec ne preneha s svojo dejavnostjo na trgu. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj bo jasno razviden; različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja / komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Slikovni materiali

Grafična vsebina spletne strani (fotografije in ikone) so pridobljene pri ponudnikih: https://www.pexels.com/, https://pixabay.com/ ter https://www.flaticon.com/ – ali pa so le te avtorske, pri čemer je lastnik pravic Zelišča Marjetka s.p., oz. je opcijsko naveden avtor, ki nam dovoljuje objavo slikovnega gradiva.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo vpetih delovnih dneh potrdil,da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Izvensodnega reševanja potrošniških sporov ponudnik ne izvaja. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Prijetno nakupovanje!